Ben je het zat om urenlang te spenderen aan facturatie en het versturen van rappels?
Verlies je kostbare tijd aan handmatig invoeren van data en maak je fouten door de repetitieve taken? Maak kennis met de krachtige integratie tussen Zoho Books en IxorDocs.
Zoho: Een alles-in-één oplossing voor jouw business
Zoho is een internationale speler die zich al van bij het begin heeft geprofileerd als een open platform. Dit betekent dat je naast de kracht van Zoho zelf, ook lokale platformen kunt toevoegen aan jouw Zoho-systeem. Zoho biedt een veelheid aan applicaties die het leven als ondernemer of teamlid aanzienlijk makkelijker maken.
IxorDocs: De sleutel tot naadloze integratie met PEPPOL
IxorDocs is een Belgische specialist in digitale documentstromen. Met IxorDocs kan je eenvoudig documenten elektronisch ondertekenen, archiveren en verzenden. Dankzij de nieuwe integratie met Zoho Books, kan je nu ook facturen versturen via het PEPPOL-netwerk.
PEPPOL: Efficiënt en foutloos factureren
PEPPOL is een beveiligd netwerk dat ontworpen werd om elektronische documenten (facturen, bestellingen, catalogi) te versturen tussen bedrijven en overheidsorganisaties. Het platform werkt met gestandaardiseerde formaten (zoals UBL) waardoor uitwisseling van documenten vlotter verloopt, ongeacht de gebruikte software.
De voordelen van de Zoho Books – IxorDocs integratie:
De kers op de roomtaart: facturen die meteen verwerkt worden in het boekhoudsysteem kunnen ook meteen betaald worden! Sneller geboekt = sneller uw factuur betaald!
Ben je klaar om jouw facturatieproces naar een hoger niveau te tillen?
Probeer dan nu de integratie tussen Zoho Books en IxorDocs!
Enkele extra voordelen:
Ontdek de kracht van automatisatie en optimaliseer jouw facturatieproces met Zoho Books en IxorDocs!
Interesse?
Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie!
🚀 Groot nieuws! 🚀 SalesBridge heeft in oktober haar gloednieuwe Trainingsroom geopend in het JetCenter…
Een rommelige CRM kan behoorlijk frustrerend zijn. Hier zijn vijf eenvoudige strategieën om je CRM…