Maak kennis met de “Best Time to Contact” in Zoho CRM

 

Op het juiste moment in verbinding treden met uw contacten kan u helpen tijd te besparen en efficiënter uw klanten te bereiken.  Maar wanneer is dat moment eigenlijk?  Vaak kunt u zich baseren op eigen ervaringen uit het verleden en weet u dat u uw klant het beste kunt bellen tussen bijvoorbeeld 9 en 10 uur in de voormiddag.  Dit gaat vooral op voor trouwe klanten waarmee u al geruime tijd zaken doet of waarmee u reeds talrijke interacties had.

 

Maar wat met klanten waarmee u nog geen rijke contacthistoriek hebt?  Een kristallen bol helpt niet!
Hier komt ZIA, de artificiële intelligentie achter Zoho, u te hulp.

 

ZIA zal op basis van de gekende interacties tussen uw lead of klant en uzelf een ‘Best Time to Contact’ voorstellen.  Die informatie wordt uit tal van gegevens gehaald: wanneer bezocht uw lead of klant uw website, waneer opende en/of beantwoordde hij uw mails, wanneer hebt u de lead of klant aan de telefoon gehad,…  al deze informatie wordt in Zoho verzameld en geanalyseerd en gecondenseerd tot de ‘Best Time to Contact.’  Bovendien houdt Zoho rekening met de tijdszone van de klant waardoor u altijd het beste tijdstip voor U gepresenteerd krijgt.

 

Best time to Contact Zoho CRM

 

 

Wil u de klant in de komende dagen bereiken en wil u een call alvast nu inplannen, dan schotelt ZIA u voor de komende dagen de beste contacttijden voor door middel van enkele tijdsvensters.  De tijden met een sterretje stellen de best mogelijke contacttijden met de klant voor.
Best time to Contact Tomorrow in Zoho CRM

 

Zo belt u dus nooit meer op het foute moment.

 

Wil u nog meer handige tips voor het gebruik van Zoho of wil u nog meer directe info over wat de artificiële intelligente van ZIA in Zoho CRM voor uw organisatie kan betekenen?

 

Contacteer ons dan snel via onderstaand contactformulier of bel ons op +32 (0)59 790 530.

Mailen kan ook via hello@salesbridge.be
We maken graag tijd voor u!

 

Karl