We hebben je bericht goed ontvangen!
Dit deden we door een doelgerichte pop-up te tonen om slechts 1 element te bekomen: kan het eenvoudiger?
Jij bent de enige die deze pop-up te zien kreeg. Waarom? We hebben je bezoek geïdentificeerd aan de hand van de link in de e-mail waarop je hebt geklikt.
Dit gestructureerde overzicht demonstreert de essentie van effectieve commerciële opvolging, ingebed in de logica van Zoho Marketing Automation. Het is een heldere, werkende flow die de brug slaat tussen initiële interesse en de uiteindelijke conversatie. Ons doel is te laten zien hoe automatisering kan leiden tot een zeer gerichte dialoog , waarbij uw inspanningen significant efficiënter worden.
De deeltje van de reis die u hieronder gevisualiseerd ziet, is een praktisch voorbeeld van de positie waarin u als lead of prospect kunt terechtkomen bij het plannen van uw Customer Journey. Het toont aan dat door het instellen van specifieke criteria en het observeren van interactie (‘Kijken en afwachten’), de automatisering zichzelf kan aanpassen aan het gedrag van de prospect.
Elke fase in deze flow is een moment van datagedreven beslissing. We laten zien hoe een eenvoudige journey in Zoho Marketing Automation functioneert en hoe de interactie van de prospect – of het uitblijven daarvan – dient als een waardevol kompas voor de verdere opvolging.
Dit is hoe u het moment creëert waarop uw sales-professional doelgericht in actie kan komen.