De unieke single-platform-aanpak met best-practices over alle onderdelen van het platform heen, zorgt voor een enorm potentieel. Zoho zorgt met deze integrale oplossing voor een ongeziene gebruikservaring. Mobiele apps zorgen dan weer voor maximale flexibiliteit “on the road”.
ZOHO behoort wereldwijd tot de absolute top voor CRM-software. Gartner deelt Zoho in bij de Industry Leaders, samen met SalesForce.com, Hubspot & Microsoft Dynamics.
Zoho is echter véél meer dan CRM alleen.
Een oplossing rond Zoho CRM is een totaaloplossing. Alle functies worden hier door 1 en hetzelfde platform beheerd en opgevolgd. Het resultaat: een totaalbeeld op wat er zich (operationeel, commercieel én financieel) in uw bedrijf afspeelt, een gestroomlijnde communicatie met de klanten en een snel inzicht in mogelijke probleemsituaties.
Zoho hanteert een stabiele prijzenstructuur zonder verrassingen op korte of lange termijn. Er is geen lock-in want u kunt ten alle tijde een volledige export van al uw gegevens krijgen. Er is een open architectuur: Zoho beschikt immers over toegankelijke API’s om met externe systemen te kunnen communiceren. Bovendien, het platform lééft en groeit. Er werken meer dan 4500 developers aan de groei van Zoho, zijn apps en zijn functionaliteiten.
Zoho CRM helpt bedrijven om hun verkoopsactiviteiten te automatiseren en te optimaliseren. Alles is gebaseerd op de principes van inbound marketing, waarbij de focus ligt op het aantrekken van leads en deze maximaal te converteren in klanten via overzichtelijke opportuniteiten met duidelijke verkoopspijplijn.
De voornaamste kernfuncties van Zoho CRM zijn:
Zoho One biedt een brede waaier van maar liefst 50 web-applicaties met evenveel mobile apps om uw volledige business te runnen onder éénzelfde paraplu in de Cloud. Vandaar dat er gesproken kan worden van een Operating System voor uw Business!