Volg jij de ‘Koninklijke Route’ in jouw verkoopgesprekken?

5 jaar ago

De "Koninklijke Route" houdt in dat we in communicatie geen zijwegen inslaan en dat we ons meteen naar het hoogste…

De Zoho CRM – App is net nòg beter geworden: je vindt er nu ook al je mails met je klanten terug!

5 jaar ago

Wow.  Wow.  WOW!  We vieren toch wel feest vandaag want we bijzonder verheugd te kunnen aankondigen dat de veelgevraagde 'gerelateerde…

Vermijd het ‘chocopasta-syndroom’ in je organisatie

5 jaar ago

Ik ken slechts weinig mensen die niet van chocopasta op de boterham houden, en ook op de ontbijttafel bij mij…

Nooit meer op het foute moment bellen

6 jaar ago

Maak kennis met de "Best Time to Contact" in Zoho CRM   Op het juiste moment in verbinding treden met…

Marketing Automation nu nog performanter in Zoho CRM!

6 jaar ago

Wie ooit op Booking.com of Tripadvisor een hotel boekte of de website bezocht weet het: na je bezoek of je…

Dashboards Zoho CRM in het nieuw!

6 jaar ago

Er zit nieuws in de dashboards van Zoho CRM.  De nieuwe naam van de module dashboards wordt trouwens "Analiytics" en…

Zo pakt u GDPR aan met Zoho CRM – vervolg

6 jaar ago

Als een vervolg op ons vorige bericht omtrent de houding van Zoho CRM en GDPR, gaan we vandaag verder in…

SalesBridge lanceert SalesMachines en brengt IoT-gegevens binnen in CRM

6 jaar ago

Het hoeft geen uitleg dat zowat de hele bevolking vandaag via het internet met elkaar verbonden is.  Smartphones, tablets, PC's,…