Wow. Wow. WOW! We vieren toch wel feest vandaag want we bijzonder verheugd te kunnen aankondigen dat de veelgevraagde ‘gerelateerde e-mails’ nu ook beschikbaar zijn in de nieuwste versie van de Zoho CRM iOS app (v3.4) in de Appstore! Jawel!
Met ‘gerelateerde e-mails’ kunt u nu de e-mails van uw klanten binnen de administratie bijhouden en op de hoogte blijven van alle interacties. Het is nu ook mogelijk om vanuit de app contextuele e-mails versturen naar uw klanten.
De update naar de laatste versie van de CRM-applicatie kun je rechtstreeks doen vanuit de Appstore of via deze link: https://apps.apple.com/in/app/zoho-crm-sales-marketing/id444908810
Voor de Android-gebruikers is het nog heel even geduld oefenen, want de ontwikkeling van een ‘related email section’ is momenteel in volle gang: de programmeurs van Zoho leggen de laatste hand aan de ontwikkeling van een ‘related email section’.
Wanneer deze functie uitgerold is in de Google Playstore leest u het uiteraard hier!
Zonder al te diep in detail te willen gaan toch even een paar punten over de ‘Gerelateerde E-mails’ functie en hoe het werkt in de iOS versie van de CRM-app. We geven enkele screenshots mee ter indicatie.
1) Gerelateerde e-mails worden nu weergegeven als u uw e-mail add-on via POP3, IMAP of Gmail op de desktop-versie heeft geconfigureerd.
2) U hebt nu toegang tot gerelateerde e-mails (d.w.z. e-mails die vanuit CRM worden verzonden en ontvangen naar uw e-mailadres) binnen de modules Leads, Contacten, Accounts, Aanbiedingen, Offertes, Verkooporders, Inkooporder en ook voor records binnen de aangepaste modules in de CRM-applicatie.
Raadpleeg de voorbeeldschermen van de wijze waarop het gedeelte E-mails in de hieronder afgebeelde CRM-app wordt weergegeven in de CRM-applicatie voor uw referentie:
Contactpersonen Module
3) Zie de onderstaande screenshot van de detailweergave van een e-mail met een bijlage voor uw referentie. Het aantal bijlagen in de e-mail wordt aangegeven met een getal zoals hieronder afgebeeld.
4) U zult nu ook in staat zijn om snel e-mail acties uit te voeren zoals Beantwoorden, Allen beantwoorden, Doorsturen vanuit de app nadat u op het antwoordpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm hebt geklikt, zoals hieronder afgebeeld.
5) Nadat u een e-mail hebt verzonden, krijgt u nu een verzendbevestiging ‘E-mail succesvol verzonden’ met opties om een vervolgopdracht te maken en notities toe te voegen. Zie de schermafbeelding hieronder:
6) Als u uw e-mail wil delen binnen uw organisatie of privé wil houden, dan gelden hier dezelfde regels voor het delen van berichten zoals u op de CRM-desktopsite hebt ingesteld.
E-mail filteren in Accounts en Deals / Opportunities / Potentials
*Account
Nadat u op de filteroptie hebt geklikt, wordt u naar het scherm geleid waar alle contactpersonen die aan het accountrecord zijn gekoppeld, worden weergegeven. Zie het onderstaande voorbeeld:
Nadat u de betreffende contactpersoon hebt geselecteerd, wordt u naar een tweede filter geleid, waar u de optie hebt om de gebruiker te selecteren om het e-mailgesprek te filteren op basis van uw selectie.
*Deals
Dit geldt ook voor de Deal record, maar als u uw e-mail add-on via IMAP op de desktop site (crm.zoho.com) heeft geconfigureerd, heeft u een extra optie in de primaire filter om ‘E-mails geassocieerd met Deal’ en ‘E-mails geassocieerd met contact’ te scheiden.
Na het selecteren van ‘E-mails geassocieerd met Deal’ worden alle gerelateerde e-mails van verkooporders, offertes, etc. voor dat dealrecord weergegeven.
Na het selecteren van ‘E-mails gekoppeld aan Contact’, komt u op het scherm waar u de optie heeft om de gebruiker te selecteren om het e-mailgesprek tussen de geselecteerde gebruiker en de betreffende contactpersoon uit te filteren.
Probeer het uit! Hebt u vragen of opmerkingen? Deel ze gerust met ons op hello@salesbridge.be
Laat u begeleiden in de digitale transitie van uw organisatie. SalesBridge helpt u hierbij. Bovendien kunt u voor dit advies of voor een specifieke opleiding beroep doen op de KMO-portefeuille! Wil u weten hoe? Vul dan het onderstaande formulier in. Wij nemen spoedig contact met u op. Bellen kan ook: +32 (0)59 790 530.
🚀 Groot nieuws! 🚀 SalesBridge heeft in oktober haar gloednieuwe Trainingsroom geopend in het JetCenter…
Een rommelige CRM kan behoorlijk frustrerend zijn. Hier zijn vijf eenvoudige strategieën om je CRM…