De huidige crisis is echter ver van bedwongen. Daarom werkte Zoho in samenwerking haar partners – waaronder SalesBridge – vandaag het EASP – het Emergency Subscription Assistance Program – uit.
Zoho zal de 3 komende maanden voor bedrijven géén licentiekosten aanrekenen.
Voor wie is het? Het programma is bedoeld voor de kleine zakelijke klanten van Zoho met 25 of minder werknemers die zwaar worden getroffen door de economische ontwrichting. Kleine bedrijven zijn de sleutel tot ons succes en dit is voor ons het moment om u extra bij te staan, om iets terug te kunnen geven aan onze klanten die ons vertrouwen hebben geschonken. Welke producten en diensten vallen onder het programma? ESAP dekt alle Zoho-toepassingen die onze klanten momenteel gebruiken, maar er gelden enkele limieten voor bijvoorbeeld producten die op basis van het gebruik zijn geprijsd (bijv. extra subscribers voor nieuwsbrieven). Hoe werkt het programma? Check even de volledige voorwaarden voor dit programma op de website van Zoho. U vindt er eveneens onderaan de pagina de link naar het inschrijvingsformulier voor dit project. Zoho zal vervolgens uw aanvraag beoordelen en dan beslissen. Eenmaal goedgekeurd, zal Zoho uw huidige abonnement bekijken en u in de Zoho-Wallet credits toekennen die gelijk zijn aan drie maanden van uw factuur. U kunt de toegekende credits vervolgens naar eigen inzicht gebruiken. DE VOORWAARDEN
TOT SLOT NOG DIT… Neem voordat u zich aanmeldt even de tijd om te overwegen of u dit echt nodig heeft. Als je dit programma niet nodig hebt en toch een aanvraag indient, ontneem je misschien de hulp van een organisatie die wél steun nodig heeft.
Een boodschap van Zoho CEO Sridar Vembu