Zoho CRM & Marketing Automation
Consultancy, training, maintenance & support
SalesBridge kiest voor Zoho
Technologie & architectuur
De unieke single-platform-aanpak met best-practices over alle onderdelen van het platform heen, zorgt voor een enorm potentieel. Zoho zorgt met deze integrale oplossing voor een ongeziene gebruikservaring. Mobiele apps zorgen dan weer voor maximale flexibiliteit “on the road”.
Wereldspeler
ZOHO behoort wereldwijd tot de absolute top voor CRM-software. Gartner deelt Zoho in bij de Industry Leaders, samen met SalesForce.com, Hubspot & Microsoft Dynamics.
Zoho is echter véél meer dan CRM alleen.
360° overzicht
Een oplossing rond Zoho CRM is een totaaloplossing. Alle functies worden hier door 1 en hetzelfde platform beheerd en opgevolgd. Het resultaat: een totaalbeeld op wat er zich (operationeel, commercieel én financieel) in uw bedrijf afspeelt, een gestroomlijnde communicatie met de klanten en een snel inzicht in mogelijke probleemsituaties.
Correcte waarden
Zoho hanteert een stabiele prijzenstructuur zonder verrassingen op korte of lange termijn. Er is geen lock-in want u kunt ten alle tijde een volledige export van al uw gegevens krijgen. Er is een open architectuur: Zoho beschikt immers over toegankelijke API’s om met externe systemen te kunnen communiceren. Bovendien, het platform lééft en groeit. Er werken meer dan 4500 developers aan de groei van Zoho, zijn apps en zijn functionaliteiten.
CRM & marketing automation
Marketing automation is een krachtige tool die bedrijven kan helpen om hun marketingactiviteiten te automatiseren en te optimaliseren. Het is gebaseerd op de principes van inbound marketing, waarbij de focus ligt op het aantrekken van leads en het converteren van deze leads in klanten.
Marketing automation en inbound marketing
Marketing automation is een uitbreiding van inbound marketing. Het maakt gebruik van de principes van inbound marketing om leads te identificeren, te kwalificeren en te converteren.
De kracht van gerichte communicatie
Marketing automation maakt het mogelijk om gerichte communicatie te voeren met leads en klanten. Dit kan worden gedaan op basis van verschillende factoren, zoals demografische gegevens, interesses en gedrag.
De kracht van een single-platform-aanpak
De single-platform-aanpak van Zoho CRM zorgt ervoor dat alle relevante data op één plek wordt opgeslagen. Dit maakt het mogelijk om data te combineren en te analyseren, waardoor je een beter inzicht krijgt in je leads en klanten.
Hoe kunnen wij u helpen?
Advies
Om de uitrol van het Zoho-pakket in goede banen te leiden dient een goede analyse gemaakt te worden van de diverse stappen en bestaande processen die moeten worden doorlopen. We onderzoeken ook of bepaalde processen efficiënter gemaakt kunnen worden want vaak komen er tijdens de gesprekken een aantal knelpunten naar boven. Wij helpen u op weg en sturen bij waar het moet om als eindresultaat een gestroomlijnd geheel te bekomen dat helemaal beantwoordt aan de noden van uw bedrijf.
Setup & configuratie
Zoho CRM is aanpasbaar volgens de noden van elk soort bedrijf. Wij configureren het platform volgens de specificaties in de voorafgaande analyse . Wij gebruiken onze “Best Practice” om te beantwoorden aan de noden en wensen van alle stakeholders. Wij zorgen voor automatisatie en laten het CRM werken voor u. Voor heel specifieke eisen ontwikkelen wij “Custom Fuctions”. Wij bouwen koppelingen met uw ERP-systeem of ander extern platformen.
Opleiding & onderhoud
Zelfredzaamheid is key. Het delen van kennis met u staat centraal in onze samenwerking. SalesBridge meent dat het succes van CRM mee afhangt van de kennis en ervaring die u als klant over dit domein verwerft. Hoe meer kennis en hoe beter uw inzicht, hoe meer kans op succes.
Zelfs na de oplevering kunt u op ons rekenen. U kunt ons steeds vragen even over de schouder mee te kijken om na te gaan of alles nog optimaal loopt en waar verbeterpunten liggen.
Ondersteuning
Ook na de uitrol en ingebruikname van Zoho CRM kan u op ons rekenen.
Een vraag? Een probleem? Bel ons of stuur een mailtje naar onze service mailbox. Wij beantwoorden uw vraag of helpen u zo spoedig mogelijk weer op weg. Zoho applicaties zijn voortdurend in evolutie. Wij leveren ondersteuning zodat ook u de voordelen kan benutten van al deze nieuwe mogelijkheden. Dit zorgt ervoor dat de ROI van uw CRM ook na implementatie op niveau blijft!
Zoho One: the Operating System for your Business
Zoho One biedt een brede waaier van maar liefst 50 web-applicaties met evenveel mobile apps om uw volledige business te runnen onder éénzelfde paraplu in de Cloud. Vandaar dat er gesproken kan worden van een Operating System voor uw Business!