SalesBridge kiest voor Zoho CRM
Consultancy, training, maintenance & support
Technologie & architectuur
De unieke single-platform-aanpak met best-practices over alle onderdelen van het platform heen, zorgt voor een enorm potentieel. Zoho zorgt met deze integrale oplossing voor een ongeziene gebruikservaring. Mobiele apps zorgen dan weer voor maximale flexibiliteit “on the road”.
Wereldspeler
ZOHO behoort wereldwijd tot de absolute top voor CRM-software. Gartner deelt Zoho in bij de Industry Leaders, samen met SalesForce.com, Hubspot & Microsoft Dynamics.
Zoho is echter véél meer dan CRM alleen.
360° overzicht
Een oplossing rond Zoho CRM is een totaaloplossing. Alle functies worden hier door 1 en hetzelfde platform beheerd en opgevolgd. Het resultaat: een totaalbeeld op wat er zich (operationeel, commercieel én financieel) in uw bedrijf afspeelt, een gestroomlijnde communicatie met de klanten en een snel inzicht in mogelijke probleemsituaties.
Correcte waarden
Zoho hanteert een stabiele prijzenstructuur zonder verrassingen op korte of lange termijn. Er is geen lock-in want u kunt ten alle tijde een volledige export van al uw gegevens krijgen. Er is een open architectuur: Zoho beschikt immers over toegankelijke API’s om met externe systemen te kunnen communiceren. Bovendien, het platform lééft en groeit. Er werken meer dan 4500 developers aan de groei van Zoho, zijn apps en zijn functionaliteiten.
CRM & marketing automation
Marketing automation is een krachtige tool die bedrijven kan helpen om hun marketingactiviteiten te automatiseren en te optimaliseren. Het is gebaseerd op de principes van inbound marketing, waarbij de focus ligt op het aantrekken van leads en het converteren van deze leads in klanten.
Marketing automation en inbound marketing
Marketing automation is een uitbreiding van inbound marketing. Het maakt gebruik van de principes van inbound marketing om leads te identificeren, te kwalificeren en te converteren.
De kracht van gerichte communicatie
Marketing automation maakt het mogelijk om gerichte communicatie te voeren met leads en klanten. Dit kan worden gedaan op basis van verschillende factoren, zoals demografische gegevens, interesses en gedrag.
De kracht van een single-platform-aanpak
De single-platform-aanpak van Zoho CRM zorgt ervoor dat alle relevante data op één plek wordt opgeslagen. Dit maakt het mogelijk om data te combineren en te analyseren, waardoor je een beter inzicht krijgt in je leads en klanten.
Zoho One: the Operating System for your Business
Zoho One biedt een brede waaier van maar liefst 50 web-applicaties met evenveel mobile apps om uw volledige business te runnen onder éénzelfde paraplu in de Cloud. Vandaar dat er gesproken kan worden van een Operating System voor uw Business!