Waarom SalesBridge registreren als Zoho-partner Updated

Dit artikel ook beschikbaar in / Cet article également disponible en: Français

Wij gaan je met het team van SalesBridge straks helpen met de eerste stappen in Zoho.



Omdat wij een belangrijke partner van Zoho zijn is het erg belangrijk dat Zoho weet dat wij met elkaar in contact zijn.

Zo vermijden we misverstanden.
Daarom willen wij je enkel nog vragen om aan te geven dat wij jouw Zoho-partner zijn.
Hoe doe je dit?  Simpel:
KLIK HIER als je inlogt via zoho.eu
KLIK HIER als je inlogt via zoho.com
Je vindt dit gewoon in de URL van je login.
Het enige dat u moet doen is klikken op “Select All” en daarna in het invulveld de code Salesbridge8400 ingeven in het invulveld onderaan het formulier.
Klaar!

Wat is jouw voordeel?

– U kunt ons na een webinar gratis even bellen voor een second opinion of een snel advies
– U kunt kostenloos deelnemen aan onze overige open webinars voor Zoho
– Wij kunnen voor u kostenloos uw proef-abonnement verlengen zodat u met kennis van zaken kunt beslissen!

Wat winnen wij erbij?

– Onze directe contacten bij Zoho worden sterker als wij u achter ons hebben staan, en daar hebt u óók weer baat bij.
– Nog snellere toegang tot support en oplossingen bij problemen.  Dus ook weer baat voor u.
En ja – we moeten daar niet geheimzinnig over doen – we verdienen er met SalesBridge ook iets aan als u straks volledig met Zoho aan de slag gaat.