Nogal wat KMO’s en ook grote ondernemingen hebben de afgelopen jaren fors geïnvesteerd in beheerssoftware voor hun onderneming. We kunnen dit vanuit een bedrijfsmatig standpunt alleen maar toejuichen. Herlees hierbij zeker ons artikel ‘Lose the Sight, lose the fight.’ Bij de softwarekeuze zelf hebben nogal wat bedrijven geoordeeld dat Salesforce voor hen de beste keuze was.
Met nadruk op ‘was,’ want zie, er beweegt nogal wat in de markt van de CRM-software. Wie goed rekent en telt, merkt dat door de switch van Salesforce naar Zoho een besparing kan gedaan worden die tot wel 70% kan oplopen.
Niet zelden maken bedrijven ook de switch omdat ze vaststellen dat het automatiseren en efficiënter maken van hun verkoopsafdeling met Zoho nu één maal een pak sneller en makkelijker loopt met Zoho.
Investeren in Zoho is een veilige keuze. Met Zoho CRM kies je voor een open systeem, zonder lock-in (uw data blijven de uwe en een export van alle gegevens is ten allen tijde mogelijk) of financiële valkuilen. Hoe diep die valkuilen wel kunnen zijn illustreren we graag aan de hand van de case van Bernard Health, een onderneming van meer dan 100 werknemers die geplaagd werd door prijsverhogingen.
Een snelle vergelijking leert ons al snel waar een prijsverschil zit:
Zoho CRM Enterprise 35 USD / maand / gebruiker. – check hier alle details
Salesforce Ligthning Professional: 100 USD / maand / gebruiker – check hier alle details
Hebt u vandaag Salesforce onder de motorkap, of denkt u binnenkort te investeren in CRM? Bekijk dan nu al wat u kunt besparen door een “Zwitch” te doen naar Zoho! Contacteer ons dan via hello@salesbridge.be of laat uw gegevens via onderstaand formulier.