Hoe kan een onderneming actief werken aan haar cultuur door gericht tools te voorzien? Focus niet op de tools op zich alleen, maar ga ook even na hoé uw werkt en hoe uw organisatie eruit…
Een nieuwe manier om naar werk te kijken: deel ze op in 4 types en overwin ze allemaal
Documenten ondertekenen was nooit makkelijker!
“Wanneer mogen we die ondertekende documenten verwachten?” Wie heeft deze uitspraak nog nooit gehoord of zelf uitgesproken? Wie ooit een deal aan zijn neus zag voorbij gaan omdat de documenten verloren gingen of omdat 1…
Van SalesForce naar ZOHO zonder zorgen.
Nogal wat KMO’s en ook grote ondernemingen hebben de afgelopen jaren fors geïnvesteerd in beheerssoftware voor hun onderneming. We kunnen dit vanuit een bedrijfsmatig standpunt alleen maar toejuichen. Herlees hierbij zeker ons artikel ‘Lose…
Bundel de kracht van uw Zoho CRM-account met Gmail
Email is zonder enige twijfel zowat het belangrijkste communicatiemiddel voor ondernemers. Zeker, sociale media spelen een niet onbelangrijke rol, maar ondanks alles blijft email vooral een bijzonder snel, efficiënt en goedkoop middel om uw klanten…
Zoho Sprints - Agile is het nieuwe projectdenken
De afgelopen 10 jaar hebben tal van bedrijven uit alle mogelijke sectoren met succes Zoho Projects gebruikt om hun activiteiten te stroomlijnen. Wanneer we naar de methodologie kijken waarmee deze projecten opgebouwd worden zien we…
A new kid on the block: Zoho One
De strijd om de CRM-markt gaat onverminderd verder. En hoe. Vandaag rolt Zoho haar nieuwste vlaggeschip uit: Zoho One. Met niet minder dan 35 in CRM geïntegreerde tools mag dit terecht het ‘Operating System for…
Zoho en Linked In brengen Sales Navigator naar Zoho CRM
Goed nieuws voor Zoho-gebruikers. Het bericht bereikt ons dat Zoho en LinkedIn afspraken gemaakt hebben om Sales Navigator te integreren in Zoho CRM. Doel van deze samenwerking is door de integratie tussen beide platformen, de…
Zo haal je het maximum uit je marketingbudget
Wanneer u een korte analyse moet maken van alle reclameboodschappen die u op een dag aangereikt worden, kunt u 2 conclusies trekken. 1) de meeste boodschappen willen me iets doen KOPEN en 2) de meeste…
Vaakst gehoord: "het zit in de pipeline!"
Als salesmanager of ondernemer klinkt het bekend in de oren: ‘het zit in de pipeline!’ Op zo’n moment bekruipt me het idee dat ik graag wel eens in de pipeline zou willen kijken, want als…
Spreekt uw Sociale Media Tool met uw CRM? 3 Redenen waarom het dat wél zou moeten doen.
Als u bent zoals de meeste ondernemers, dan bent u wellicht al geruime tijd actief op de sociale media om uw bedrijf te promoten. U zult dan artikels geschreven hebben en foto’s gepost hebben. De…