Géén nieuws is niet altijd goed nieuws - enter RFM
CRM: onmisbaar in een 'Cultuur van Openheid'
De rol van verkopers zal in de toekomst grondig veranderen. Naast het simpele feit dat de verkoop in een bedrijf niet meer het exclusieve speelterrein van de verkopers is, maar door de hele organisatie gedragen…
Zoho CRM is 'leader' bij KMO's volgens G2
... read more
Volg jij de 'Koninklijke Route' in jouw verkoopgesprekken?
De “Koninklijke Route” houdt in dat we in communicatie geen zijwegen inslaan en dat we ons meteen naar het hoogste doel gaan richten. Het houdt in dat de volgorde waarin we mensen in een boodschap…
Gartner heeft nu ook Zoho Creator in het visier!
De Zoho CRM - App is net nòg beter geworden: je vindt er nu ook al je mails met je klanten terug!
Wow. Wow. WOW! We vieren toch wel feest vandaag want we bijzonder verheugd te kunnen aankondigen dat de veelgevraagde ‘gerelateerde e-mails’ nu ook beschikbaar zijn in de nieuwste versie van de Zoho CRM iOS app…
Vermijd het 'chocopasta-syndroom' in je organisatie
Ik ken slechts weinig mensen die niet van chocopasta op de boterham houden, en ook op de ontbijttafel bij mij thuis nam Nutella* een speciale plek in. Zo werd de pot op rituele wijze geopend…
Nooit meer op het foute moment bellen
Maak kennis met de “Best Time to Contact” in Zoho CRM Op het juiste moment in verbinding treden met uw contacten kan u helpen tijd te besparen en efficiënter uw klanten te bereiken. Maar…
Marketing Automation nu nog performanter in Zoho CRM!
Wie ooit op Booking.com of Tripadvisor een hotel boekte of de website bezocht weet het: na je bezoek of je zoektocht op deze sites krijg je enkele uren na je bezoek al een opvolgmailtje met…
Dashboards Zoho CRM in het nieuw!
Er zit nieuws in de dashboards van Zoho CRM. De nieuwe naam van de module dashboards wordt trouwens “Analiytics” en zal ons de CRM-gegevens op zelden geziene manier aanschouwelijk maken. De volledige restyling van de…